Digimon Quartz
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Doświadczenie

Go down 
AutorWiadomość
AgumonHakase
Profesor
AgumonHakase


Liczba postów : 91
Join date : 04/04/2015
Skąd : Digital World

Doświadczenie Empty
PisanieTemat: Doświadczenie   Doświadczenie EmptyPon Kwi 06, 2015 7:56 pm

Doświadczenie


Każdy digimon należący do gracza posiada poziom, czyli lvl, który rośnie wraz z pochłanianymi danymi zwanymi w skrócie exp. Dane mogą pochodzić z pokonanych digimonów oraz innych źródeł. Maksymalnie możemy osiągnąć 100 poziom. Exp.  przyrasta w wartościach procentowych, czyli na jeden poziom musimy uzbierać go 100%. Skąd jednak należy brać te dane?

Doświadczenie z walk:
A więc, jak digimon walczy i wygrywa to może wchłaniać dane pokonanych przeciwników. Ich ilość zależy od formy przeciwnika oraz szczęścia. Walcząc z digimonem słabszym o formę, wasz digimon uzyska maksymalnie do 50% Exp. Za dwie formy różnicy i więcej nie dostanie nic. Nie ma nic honorowego w gnębieniu słabszych dla expeków. Walcząc z digimonem na równym stadium zdobędziemy od 100% do 200% exp. Z digimonem o formę wyższym od 2 do 4 lvli. Wygrana z digimonem o formie wyższej niż jedna nad waszym partnerem jest już tak bardzo mało możliwa, że nie będziemy jej brali pod uwagę. Zdobycie pełnej ilości exp. wymaga rozbicia przeciwnika na dane. Jeśli z jakiejś sytuacji fabularnej, nie możemy go wykończyć, dostaniecie najwyżej 1 lvl.
Walki są tak trochę obosiecznym mieczem. Wasz digimon może bowiem po przegranej  utracić dane, czyli poziom, ale nie stracimy odblokowanej formy, nawet jeśli lvl. spadnie poniżej wymaganego do ewolucji. Porażka w walce oznacza utratę 50% lvlu.

Doświadczenie z treningów:
Możecie zlecić digimonowi trenowanie w przygodzie co posunie go do przodu maksymalnie o 1 poziom.

Doświadczenie z eventów:
Na forum mogą się pojawić specjalne eventy, które pozwolą wam podnieść poziom wybranego digimona o pewną ustaloną wartość.
Mamy też minieventy. Każdy trwa dwa tygodnie i są one dwojakiego rodzaju. W pierwszym z nich każdy posiadacz digimonów z dwóch losowo wybranych rodzin digimonów dostaje po 300$ za każdego pasującego stwora, a te z kolei otrzymują po 0,5lvla.  W drugim rodzaju digimonów, zamiast rodzin pojawiają się dwa losowe digimony. Ich posiadacz dostaje po 500$ z racji tego, a sam digimon podnosi swój poziom o 1 lvl.

Doświadczenie z przedmiotów:
Ostatnią z opcji podniesienia poziomu jest użycie specjalnego przedmiotu. Służą temu Pakiety Danych podnoszące poziom o 1.
Powrót do góry Go down
 
Doświadczenie
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Digimon Quartz :: Administracja :: Digipedia-
Skocz do: