Digimon Quartz
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Systemy gry

Go down 
AutorWiadomość
AgumonHakase
Profesor
AgumonHakase


Liczba postów : 91
Join date : 04/04/2015
Skąd : Digital World

Systemy gry Empty
PisanieTemat: Systemy gry   Systemy gry EmptyWto Kwi 07, 2015 9:34 pm

Systemy gry
Nasze forum pozwala na wcielenie się w różne rozgrywanie przygód, w ramach kilku systemów, ale za nim je omówimy, opowiem o przedmiocie, który każdy z was będzie posiadał, niezależnie od wybranego systemu.

Digivice
Systemy gry Kuvp27b
To małe, kieszonkowe urządzenie jest tylko z pozoru zwykłym, kawałkiem elektroniki. Tak naprawdę jest czymś dużo więcej niż typowym urządzeniem. Po pierwsze, łączy człowieka z digimonem na poziomie duchowym. Bez niego digimon nie byłby zdolny do błyskawicznej ewolucji, bowiem możliwa jest ona dzięki pobraniu energii od ludzkiego partnera. Digivice umożliwia ponadto kontakt z digifarmą i służy jako przenośna encyklopedia. Można dzięki niemu uzyskać informacje o napotkanych digimonach. Jest także komunikatorem.

System Tamers:
Wybierając ten system zostajecie tamerami (poskramiaczmi).
Tamer posiada tzw. digimona-partnera, który jest mu posłuszny i któremu może wydawać polecenia. Kiedy piszecie wasze KP, wybieracie przy tym sobie dowolnego digimona startowego na stadium child, znajdującego się w naszym DigiDexie, któremu piszecie również historię oraz charakter. Powinniście zwrócić na to baczną uwagę, bowiem digimon startowy będzie z wami zawsze i nie możecie go wysłać na farmę, ani pozbyć się w żaden inny sposób. Digimon startowy zaczyna z poziomem 5.
Tamer może posiadać na swoim digivice do dwóch dodatkowych digimonów, ale przywołanego może mieć jednocześnie jednego w normalnych warunkach. Wymiana aktywnego digimona jest swobodna poza bitwą, ale w trakcie niej zabiera już turę.
Zdobyć nowego digimona można zaprzyjaźniając się z napotkanym stworem w przygodzie i ładując go do swojego Digivice/Digifarmy (Warunkiem jest aby był to digimon uwzględniony w Digidexie). Inną opcją jest wymiana z innym użytkownikiem, event, a w końcu stworzenie Digijaja.
Nie jesteście ograniczeni do trzech stworzeń. Digimony ponad limit będą trafiały na farmę do tzw. Boxu, skąd będziecie mogli je podjąć do Digivice, zamieniając z tymi, które już na nim były.
Digipartner może odzyskiwać siły poprzez jedzenie i odpoczynek, ale w trakcie walki możliwe jest to tylko poprzez ładowanie chipów. Poza tym tamer ma dostęp do kart, których zeskanowanie przez digivice daje rozmaite premie jego digimonowi.

System Frontiers
Wybierając ten system zostajecie Digiwojownikami.
Digiwojownik jest człowiekiem, ale posiada dzięki Digivice zdolność przemiany w digimona. Przy tworzeniu KP gracz wybiera swoją startową digiduszę, czyli esencję digimona na formie  child z naszego DigiDexa,), w którego będzie się przeistoczyć podczas walki. Startowa digidusza ma poziom 5. Nie może się pozbyć duszy startowej.
Wbrew pozorom ten system nie jest tak różny od systemu tamera. Digidusza Digiwojownika zdobywa poziomy, ewoluuje i rozwija umiejętności na takiej samej zasadzie co digimony-partnerzy. Nie posiada jednak świadomości, a więc i charakteru. Przemiana w digimona jednakże na tyle męczy ludzkie ciało, że po walce digiwojownik jest zawsze zmuszony wracać do swej oryginalnej formy, by oszczędzać siły.
W tym systemie również nie jesteście uwiązani do jednego digimona. Gracz może mieć naraz załadowane w digivice trzy dusze łącznie ze startową. Istnieje możliwość zeskanowania pokonanych przeciwników (Rzecz podobna do tworzenia jajek przez tamera, ale wymaga 500% exp) lub znalezienia gotowej digi-duszy w przygodzie (rzadkie przypadki) i załadowania jej do digivice lub eventy i wymiana z innymi digiwojownikami. Dodatkowa digidusza posiada osobny poziom, rosnący podczas używania, tak jak u tamerów inne ich digimony. Nadprogramowe może trzymać na digifarmie, a nawet szkolić je, jak tamer. Różnica jest taka, że digidusze nie posiadają świadomości, więc nie można z nimi porozmawiać.
Digiwojownik nie może zmieniać digiduszy podczas walki, ani zmienić jej po przegranej. Innymi słowy ma tylko jedno „życie.” Ale może ewoluować tak jak zwykły digimon. Z przedmiotów podczas walki swobodnie może używać tylko chipów. Jednak może mieć do pięciu kart „w ręce”, czyli zeskanowanych wcześniej, które może aktywować.

System Xross Wars
Wybierając ten system, zostajecie generałami.
Generał to człowiek, który posiada na swoje rozkazy armię digimonów, a jego startowy digimon-partner posiada rangę porucznika. Podobnie jak postacie z innych systemów, gracz może mieć przy sobie na raz do trzech digimonów, z czego pozostałe nazywane są oficerami. Digimony-oficerów gracz zdobywa w ten sam sposób co gracz w systemie Tamer. Jednakże generała wyróżnia to, że posiada swych żołnierzy.
Żołnierze to digimony, które służą pod rozkazami generała. Wielkość armii zależy od oficerów, a każdy z nich może posiadać określoną liczbę podkomendnych. Liczba ta zależy od siły poruczników i tak:
- Digimon stadium child może mieć pod komendą do 5 innych childów
- Digimon stadium adult do 5 adultów i 10 childów
- Digimon stadium perfect do 5 perfectów, 10 adultów i 20 childów
- Digimon stadium ultimate do 5 ultimate, 10 perfectów, 20 adultów i 50 childów.
Ponadto to porucznik może kontrolować nieco większą liczbę żołnierzy, więc należy dodać +2 do każdej wartości powyżej.
Innymi słowy łącznie można mieć 263 żołnierzy.
Żołnierze nie mogą ewoluować i są słabsi od swego oficera. Żeby mieć żołnierzy np. stadium Perfect trzeba odpowiednie digimony zwerbować. Werbować można w przygodzie, ewentualnie otrzymać żołnierzy z eventu lub od innego gracza-generała. Można jednak modyfikować wygląd swoich wojaków z tą uwagą, że jednego moda można użyć na maksymalnie pięciu żołnierzy tego samego gatunku digimonów.Gracz grający postacią generała w opisie digimona musi poddać jakie ma on digimon pod komendą, ale tylko w postaci liczb i nazw, bez charakterystyk.
Przykład:
Spoiler:

Gracz w swojej grze może walczyć tak jak tamer i jego digimon-partner z pojedynczymi digimonami lub prowadzić bitwy za pomocą całej armii z innymi generałami, ludzkimi, czy też digimonowymi. Podczas bitwy gracz może używać na raz wszystkich trzech oficerów, którzy razem ze swymi podkomendnymi tworzą trzy oddziały. Ponadto generał ma dostęp do specjalnych przedmiotów wpływających na całe jego cyfrowe wojsko.

Uwaga: Gracz startuje bez żołnierzy. Musi ich sobie dopiero zwerbować.
Powrót do góry Go down
 
Systemy gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Digimon Quartz :: Administracja :: Digipedia-
Skocz do: